صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
دوشنبه ٠٧ اسفند ١٣٩٦
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار > اخبار جديد 
اخبار > " بنيان هاي نظري برنامه درسي با تاملي بر جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش "


  چاپ        ارسال به دوست

گزارش نشست تخصصی با عنوان:

" بنيان هاي نظري برنامه درسي با تاملي بر جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش "

گروه پژوهشی علوم انسانی پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوریهای های آموزشی برگزار کرد:

نشست تخصصی با عنوان: بنيان هاي نظري برنامه درسي با تاملي بر جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

نشست تخصصي "بنيان هاي نظري برنامه درسي با تاملي بر جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش" در دو بخش با حضور اعضاي هيات علمي پژوهشگاه، اساتيد دانشگاه ، دبيران و معلمان زبان انگلیسی و خارجی مدارس در تاريخ 8/11/96 از ساعت 15 الی 17:30 در محل سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.

هدف از این نشست عبارت بود از:

بنیان های نظری برنامه درسی

جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

بخش اول: بنيان هاي نظري برنامه درسي

این بخش که توسط آقاي دكتر محمد حسين حسيني عضو پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوریهای های آموزشی برگزار گرديد، مباحث زير مطرح شد:

تعريف برنامه درسي

بررسي سير تحول برنامه درسي

انواع برنامه درسي

عناصر برنامه درسي


بخش دوم : جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش

این بخش که توسط سركار خانم دكتر ویدا رحيمي نژاد عضو هیأت علمی پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوریهای آموزشی برگزار گردید، جايگاه زبان خارجي در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت و مطالب زیر ارائه شد:

واكاوي سند تحول بنيادين با توجه به جايگاه زبان خارجي

بررسي زير نظام برنامه درسي

بررسي حوزه تربيت و يادگيري زبان خارجي در زير نظام برنامه درسي

بررسي عناصر فعاليت هاي يادگيري كه شامل هدف، درونداد، فرآِيند، نقش معلم، نقش دانش آموز و موقعيت است

واكاوي زير نظام برنامه درسي جهت يافتن نشانگر هاي عناصر فعاليت هاي يادگيري


١٠:٠٦ - شنبه ١٤ بهمن ١٣٩٦    /    شماره : ١٤٣٢٢    /    تعداد نمایش : ١٥٠



خروج




صفحه اصلي |نقشه سايت|تماس با ما|پست الكترونيك