صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
چهارشنبه ٣٠ آبان ١٣٩٧
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > «تبيين مفهوم موقعيت در اسناد تحولي و دلالت‌هاي تربيتي مفهوم تبيين شده براي مولفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش»


  چاپ        ارسال به دوست

گزارش نشست ارائه یافته های علمی و پژوهشی با عنوان:

«تبيين مفهوم موقعيت در اسناد تحولي و دلالت‌هاي تربيتي مفهوم تبيين شده براي مولفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش»

جلسه ارايه يافته‌هاي طرح پژوهشي «تبيين مفهوم موقعيت در اسناد تحولي و دلالت‌هاي تربيتي مفهوم تبيين شده براي مولفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش» كه توسط دكتر منيره رضايي به اجرا در آمده است، در تاريخ چهارشنبه هفدهم مرداد در سالن جلسات شوراي عالي آموزش و پرورش برگزار شد. در اين جلسه كه با حضور دبير محترم شوراي عالي آموزش و پرورش، برخي از معاونان و مديران كل وزارتخانه، مسئولان و كارشناسان شوراي عالي آموزش و پرورش و .... برگزار شد يافته‌هاي اين طرح پژوهشي در قالب دو بخش كلي تبيين مقوله‌هاي اصلي مفهوم موقعيت، و نيز دلالت‌هاي آن براي مولفه‌هاي اهداف، مدرسه، برنامه درسي، نقش معلم، نقش يادگيرنده، و روابط معلم و شاگرد، ارايه گرديد.


١٦:٢٠ - چهارشنبه ٢٤ مرداد ١٣٩٧    /    شماره : ١٤٤٤٢    /    تعداد نمایش : ٣٤٧


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




صفحه اصلي |تماس با ما|پست الكترونيك