صفحه اصلي نقشه سايتپست الكترونيك
جستجوی پیشرفته جستجو در وب
از معلم خود ياد بگير و در زندگي به آن عمل كن. امام علي (ع)
چهارشنبه ٣٠ آبان ١٣٩٧
موقعیت : صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > "شمارۀ شصت و ششم فصلنامۀ علمی - پژوهشی کودکان استثنایی"


  چاپ        ارسال به دوست

چاپ و انتشار:

"شمارۀ شصت و ششم فصلنامۀ علمی - پژوهشی کودکان استثنایی"

 

شمارۀ شصت و ششم  فصلنامۀ علمی - پژوهشی کودکان استثنایی ویژه زمستان 1396 منتشر شد. به آگاهی پژوهشگران حوزۀ آموزش و پرورش استثنایی می‌رساند، همۀ مقاله‌های فصلنامۀ کودکان استثنایی به صورت رایگان در تارنمای  www.joec.ir  قابل دسترسی است.

عنوان مقاله‌‌ها و نام نویسندگان شمارۀ شصت و ششم به شرح زیر است:

• اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر تنیدگی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی

دکتر نیلا علمی‌منش

• مقایسۀ شخصیت جامعه‌پسند، واکنش روانی، حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک‌های دفاعی والدین کودکان معلول جسمی حرکتی و کودکان سالم شهر اصفهان

دکتر مجید صفاری نیا، شهره بیات، احمد نورمحمدی

• تأثیر تغییرپذیری تمرین در اکتساب و یادگیری دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم

کبری جوادیان، دکتر رسول عابدان‌زاده، اکرم هاشمیان

• تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه و آموزش آگاهی واج‌شناختی بر بهبود عملکرد بعد شنیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان

دکتر لیلا بیات مختاری، دکتر علیرضا آقایوسفی،دکتر حسین زارع، دکتر وحید نجاتی

• نمودهای جدید اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی در آیینۀ باندهای فرکانسی الکتروانسفالوگرافی کمّی: رویکرد نظری معاصر

دکتر تورج هاشمی، دکتر محمدعلی نظری، دکتر غلامرضا نورآذر، نعیمه ماشینچی عباسی

• تأثیر آموزش امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر استثنایی(کم‌توان ذهنی) دوره متوسطه دوم شهرستان خرم‌آباد

دکتر عزت‌اله قدم‌پور، دکتر مسعود صادقی، پرستو چهری، زهرا خلیلی گشنیگانی

• اثر آموزش شفقت نسبت به خود بر شادکامی و کیفیت زندگی مادران کودکان دارای اتیسم

سونیا درویشی و دکتر فلور خیاطان

• مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی اجتماعی با بازی درمانی شناختی- رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی و مقبولیت اجتماعی کودکان با اختلالات رفتار ایذایی

سپیده شیشه‌فر، فائزه عطاریان، حمید کارگربرزی، سپیده درویش نارنج بن، هادی محمدلو

• مقایسه مادران دارای دو کودک استثنایی (چندمعلولیتی، کم‌توان ذهنی، جسمی-حرکتی، نابینا و آسیب بینایی، ناشنوا و آسیب شنوایی) با مادران کودکان عادی در مؤلفه‌های سلامت عمومی

هوشنگ زندی، دکترمسعود غلامعلی لواسانی،دکتر غلامعلی افروز، دکترمحمد سعید مردوخی

• کاربرد آموزش بسط طرحواره برای ترمیم آسیب‌های حل مسئله داستانی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی درپایه دوم ابتدایی

سارا دازی، دکتر پروین کدیور، دکتر محمدحسین عبداللهی، دکتر حمیدرضا حسن‌آبادی


٠٧:٠٦ - دوشنبه ٢ مهر ١٣٩٧    /    شماره : ١٤٤٧٤    /    تعداد نمایش : ١٩٧


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




صفحه اصلي |تماس با ما|پست الكترونيك