پنج شنبه ٢٣ آذر ١٣٩٦

چگونه توانستم با استفاده از وسایل کمک آموزشی ضعف قرائت قرآن تعدادی از دانش‌آموزانم را در پایه اول متوسطه کاهش دهم؟ 30

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا صمدی  31

چگونه توانستم با استفاده از فنون روانشناسی (شناختی رفتاری) مشکلات رفتاری مهدی را بهبود بخشم؟ 33

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه حیدری  34

چگونه توانستم با استفاده از پیادهسازی صحیح و اصولی، طرح هوشمندسازی مدارس، کیفیت آموزشی مدارس را بهبود بخشم. 36

نام و نام خانوادگی مجري:   علی فتحالهی و همکاران  36

چگونه میتوانم مفاهیم ریاضی را بهتر منتقل کنم؟ 39

نام و نام خانوادگی مجري:   زینب گودرزی  39

چگونه توانستم مسئله‌ی بی‌قراری نگین دانش‌آموز اول ابتدایی را کاهش دهم.؟ 41

نام و نام خانوادگی مجري:   سحر احمدی  41

چگونه توانستم همکارانم را در دبیرستان امام خمینی (ره) به استفاده از روش‌های تدریس مبتنی بر ICT ترغیب نموده، فضای یاددهی یادگیری را با استفاده از کارگاه IT جذاب تر نمایم؟ مجري: نصرت‌الله قاسمی  44

چگونه توانستم مشكل نارساخواني عارفه را رفع كنم ؟                                                 مجري: توران كارگران. 46

روخواني و روان‌خوانی ادبیات فارسي دردانش‌آموزان اوّل دبيرستان……………….. مجري: محمد كريمي  49

چگونه می‌توانم یادگیري درس علوم تجربی را بهبود بخشم ؟ 52

مجري: عبدالخالق احراري  52

چگونه توانستم اضطراب امتحان، گروهی از دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی خدیجه کبری (س) لنده را کاهش دهم؟ مجري: اعظم کاظمی و همکاران: عشرت کرم پور و کاظم كاظمي 55

چگونه توانستم مطالب و اصطلاحات علمی درس علوم تجربی را در حافظه بلندمدت دانش‌آموزان پایه دوم مدرسه راهنمایی نرگس پایدارسازم ؟ 57

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه محمدرضایی  57

چگونه می‌توانم عملكرد دانش‌آموز (ز.پ) مبتلا به اختلال يادگيري در درس املا در پايه دوم را بهبود بخشم؟ 60

نام و نام خانوادگی مجري:   مینا پناهی  60

چگونه مشکل املانویسی و کمانگیزگی مهدی با کمک رایانه و طراحی نرم‌افزار مرتفع شد                                   مجري: رمضان نجف پور، صدیقه کاظمی                                                       62

چگونه توانستم با استفاده از مهارت های یادگیری، ارزشیابی درست و تولید محتوای الکترونیکی(طراحی‌شده توسط دانش‌آموزان) توان یادگیری مفهوم «بارهای الکتریکی» در کتاب علوم سوم راهنمایی را در دانش‌آموزان افزایش دهم؟ 64

نام و نام خانوادگی مجري:   باقری اسکویی زکیه 64

با چه راههایی میتوانم مهارتهای انشا نویسی و تحقیق نویسی دانشآموزان پایه ششم آموزشگاه کوشش شهرستان خرم آباد را بهبود بخشم؟ 66

نام و نام خانوادگی مجري:   حسین کلانتری  66

چگونه می‌توانم حضور مؤثر و ماهرانه دانش‌آموزانم در درس تربیت‌بدنی را بهبود بخشم ؟                     نام و نام خانوادگي مجری: محسن شیرعلی                                                      68

چگونه توانستم بااستفاده از روش‌های تلفیقی آموزشی و تربیتی به دانش‌آموزعقب مانده تحصیلی ام در پایه اول راهنمایی،جهت یادگیری درس کمک نمایم؟ 71

نام و نام خانوادگی مجري:   محترم رحیمی  71

افزایش پیش‌رفت تحصیلی یک دانش‌آموز کم توان ذهنی مدرسه خزائلی رشت از طریق کاهش اضطراب   75

نام و نام خانوادگی: آذر نوش سراوانی کبری  75

چگونه توانستم با انجام اصلاحاتی در روش تدریسم و استفاده از راه بردهایی در تعامل با دانش‌آموزان خاطی در بهبود وضعیت کلاسم موثر واقع شوم؟ 77

چگونه توانستم اختلال روانخوانی یکی از دانشآموزان را در مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات ویژه‌یادگیری کاهش دهم؟ 79

نام و نام خانوادگی مجري:   آمنه دهقان  79

چگونه رونویسی واملای یکی از دانش‌آموزانم را بهبود بخشیدم؟ 83

نام و نام خانوادگی مجري:   آمنه محمّد خانی  83

چگونه توانستم با مشارکت دادن اولیا اولین مدرسه دولتی ناحیه 3 کرج را هوشمند کنم ؟ مجري: دهقاني تفتي  85

چگونه توانستم مشکل مدرسه گوشه‌گیری مریم را در مدرسه کاهش دهم  89

نام و نام خانوادگی مجري:   احترام نیایی  89

چگونه توانستم دانش‌آموزان مجتمع فارابي را به مطالعه و کتاب‌خوانی ترغيب نمايم  92

نام و نام خانوادگی مجري:   آرام احمد پور 92

چگونه توانستم دانشآموزان پایهی دوم و سوم دورهی راهنمایی آموزشگاه شهید مطهری میرجان را به مصرف صبحانه علاقهمند کنم. 93

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: احمد شیری  93

چگونه توانستم رفتار خشونت‌آمیز در حیاط مدرسه را کاهش دهم ؟ 95

نام و نام خانوادگی مجري:   احمد نادری  95

« چگونه توا نستم زنگ تفریح را ازتهدیدی برای سلامت دا نش آموزان به فرصتی برای دوستی و بازی های گروهی تبدیل کنم ؟ » 98

نام و نام خانوادگی:  اخوان عفت / محبوبه شهرکی  98

چگونه توانستم مشکل کم رویی و کم حرفی را در معصومه از بین ببرم؟ 100

نام و نام خانوادگی مجري:   مهدی ارگی  100

عنوان اقدام پژوهشی: ارتقای یادگیری دانش‌آموزان پایه اول دبیرستان در مبحث اتحادهای جبری درس ریاضیات (1) 102

نام و نام خانوادگی مجري:   اسدی همایون  102

چگونه می‌توانیم لالي انتخابي‹موتيسم- SM› را در دانش‌آموز(نرگس)كاهش دهیم؟ 105

نام و نام خانوادگی مجري:   اسما امدادی  105

چگونه توانستم يك محيط شبانه روزي شاداب براي دانش‌آموزان ايجاد كنم؟                                       مجري: يعقوب اسماعیل‌پور                                                                                                                       108

تقویت املا نویسی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی  110

پژوهش گر: اسماعیل سلیمی ساعت لو  110

راه‌های علاقه‌مندسازی دانش‌آموزان به طناب زنی اصولی در مدارس ابتدایی  112

نام و نام خانوادگی مجري:   رضا اسماعیلی  112

راه‌کارهای افزایش ذوق ادبی در دانش‌آموزان  116

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه بیگم اشرفی زاده 116

چگونه توانستم دانش‌آموزانم رابه اقامه نماز علاقه‌مند کنم ؟ 120

پژوهش گر: اعظم خارپرور 120

موضوع پژوهش: چگونه می‌توانم بی‌انگیزگی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم را نسبت به یادگیری درس قرآن کاهش دهم؟ 122

نام و نام خانوادگی مجري:   اعظم خوش باش   122

چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن دانش‌آموزان کلاس پنجم خود را تا حد زیادی بر طرف کنم؟ 126

مجري: افسر صادقي و همكاران (رقیه قورچی بیگی، فاطمه توکلی انارکی) 126

چگونه توانستم با روشهای متنوع آموزشی و پژوهشی هنرستانی شاد و با نشاط داشته باشیم؟ 128

نام و نام خانوادگی مجري:   الهام علیزاده/ سیده عفت حسینی  129

چگونه توانستم انگیزه‌ی حضور فعال همکاران در شورای معلمان مدارس تحت پوشش کارشناسی خود را افزایش دهم. 131

نام و نام خانوادگی مجري:   ام‌البنین نیک پی  131

چگونه توانستم با اجرای طرح «معلم یار» انگیزه یادگیری دانش‌آموزان را تقویت نمایم؟ 135

پژوهش گر: ام لیلا محمدزاده 135

چگونه میتوانم با کاهش لکنت زبان، مشکلات رفتاری دانیال را هم کاهش دهم؟ 137

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: امیر مرادی  137

چگونه توانستم دانش‌آموزان كلاس دوم راهنمايي را به انجام كارهاي خلاقانه و پژوهشي علاقه‌مند نمايم. 140

نام و نام خانوادگی مجري:   ايرج حيدري  140

چگونه توانستم روشهای تدریس علوم اجتماعی را ارتقاء بخشم؟ 142

نام و نام خانوادگی مجري:   بتول سجادی کلجاهی  142

راهکارهای افزایش علاقهمندی و یادگیری دانشآموزان در درس ریاضی پایه سوم 146

نام و نام خانوادگی مجري:   بتول جعفری  146

چگونه توانستم با اجرای طرحهای ابتکاری، موجب ارتقا یادگیری نظریه بوون (ترکیب تشکیل کانیها و سنگها) در دانشآموزان دوره پیشدانشگاهی بشوم؟ 148

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: بتول مهدیزاده 148

چگونه توانستم با بهره‌گیری از روش‌های فعال تدریس مشکل گوشه‌گیری و بی‌انگیزه بودن دانش‌آموز بیمار کلیوی را بی‌طرف کنم؟ 151

نام و نام خانوادگی مجري:   اعلا بدر خانی  151

شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد بی‌علاقه‌گی دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی  154

مجري: بدري نيكوكار 154

ارائه راه‌کارهایی برای پیشرفت درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان فرزانگان  158

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا بنی لو  158

بهبود بخشیدن به فعالیت گروهی دانش‌آموزان کلاس 3/2 مدرسه راهنمایی نمونه دولتی کهریزک در درس علوم 160

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا بوریایی  160

راهکارهای ارتقای سلامت سازمانی هنرستان کاردانش پویای گلبان آباد. 162

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: بهرام محمدی  162

چگونه توانستم به دانش‌آموزان پايه اول متوسطه كمك كنم تا به‌واسطه پيشرفت تحصيلي در نمرات درس رياضي، به اين درس علاقه‌مند شوند  166

نام و نام خانوادگی مجري:   فريبا بياتي  166

اجرای نظام آراستگی (55) در آموزشگاههای آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز. 167

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: بیضایی و دیگران  167

راهكارهاي كاهش اضطراب صحبت در جمع، در دانش‌آموز م- ز 169

مجري: پروانه خنجري و همكاران  169

چگونه توانستم با استفاده از تدریس به روش یادگیری فعا ل مهارت حل مسئله و پایداری در یاد گیری درس ریاضی را در دانش‌آموزان کلاس سوم کامپیوتر هنر ستان فنی و حرفه ای دخترانه فدک تقویت کنم؟ 172

نام و نام خانوادگی: تاجیک طیبه 172

چگونه توانستم وضعيت تحصيلي دانش‌آموز كلاس چهارم (نيازهاي ويژه) مبتلا به صرع را بهبود بخشم؟ 175

پژوهش گر: امین تقی پور 175

چگونه توانستم با استفاده از « روشهای تدریس فعال » میزان علاقهمندی دانشآموزانم را به درس ریاضی افزایش دهم؟ 177

نام و نام خانوادگی مجري:   تهمینه علائی  177

چگونه توانستم نحوهی تدریس و ارزشیابی درس تعلیمات دینی را در مقطع راهنمایی تغییر دهم و کیفیت ارزشیابی را بالا ببرم؟ 180

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: هدایتی، مهناز 180

چگونه توانستم دانشآموزان کلاس سوم راهنمایی را به درس زبان انگلیسی علاقه‌مند کنم ؟ 182

نام و نام خانوادگی مجري:   ثریا قلی پور 182

چگونه توانستیم با استفاده از روش اکتشافی، درک مفهوم تقارن ردیفی را در فراگیران پایه اول افزایش دهیم. 185

نام و نام خانوادگی پژوهشگران: ثمین اسماعیلی حاجی آباد و دیگران (گروه کاوش) 185

چگونه توانستیم با تکنولوژی آموزش نوین و کلاس های موضوعی عملکرد دانش‌آموزان را ارتقا دهیم. 187

نام و نام خانوادگی مجري:   جابری مژگان و همکاران  187

چگونه توانستم دانشآموزان را به مطالعه، تحقیق و كتابخواني علاقمند نمایم؟ 191

نام و نام خانوادگی مجري:   جعفر فریدی  191

چگونه توانستم فضای مدرسه را شاداب‌تر و بانشاطتر کنم؟ 194

نام و نام خانوادگی مجري:   سارا صالحی  194

فضای آموزشی فعال با یادگیری پروژه محوری برای افزایش انگیزش تحصیلی در آموزش دروس ابتدایی  197

نام و نام خانوادگی مجري:   بهشته صفر پور 197

بررسی راه‌های عملی تلفیق روشهای نوین تدریس و مهارتهای زندگی جهت تفهیم درس مخلوطها. 200

نام و نام خانوادگی مجري:   بی بی مریم الوند  200

چگونه توانستیم انگیزهی تولید محتوای الکترونیکی را با موضوعات درسی، در فراگيران دبستان پسرانه شاهد ناحیه 2 اردبیل ارتقا دهیم. 203

نام و نام خانوادگی مجري:   حسن سرباز جدا 203

چگونه میتوان میزان مطالعه و استفاده از مجلات رشد را بین دانشآموزان ابتدایی افزایش داد؟ 206

نام و نام خانوادگی مجري:   راضیه علیزاده 206

چگونه توانستم پیشرفتتحصیلی دانشآموزان کلاس اول ابتدایی را در درس املا بهبود بخشم؟ 209

نام و نام خانوادگی مجري:   شهناز قربانی ناطور 209

بررسی راه‌های کاهش پرخاشگری یکی از دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی  212

نام و نام خانوادگی مجري:   صاحبه نجفی  212

چگونگی تلفیق آموزههای قرآن با مهارتهای زندگی در جهت بهبود رفتار دانشآموزان دختر ابتدایی. 215

نام و نام خانوادگی مجري:   فرحناز امیرکانیان  215

کاهش افت تحصیلی در دانشآموزان پایه اول متوسطه در درس ریاضیات از طریق ایجاد انگیزه 218

نام و نام خانوادگی مجري:   فریبا جباری  218

كاهش پرخاشگري يكي از دانش‌آموزان پايه سوم راهنمايي با استفاده از روش اصلاح رفتار 221

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا لقمانی  221

ایجـاد یادگیری عمیق و پایدار دانش‌آموزان کلاس اول دبیرستان در درس ریاضی با استفاده از روش‌های فعال و مشارکتی. 224

نام و نام خانوادگی مجري:   مرضیه رجبی  224

چگونه توانستیم اضطراب دانشآموزان پایه ششم دبستان را نسبت به یادگیری مفاهیم ریاضی کاهش دهیم؟ 227

نام و نام خانوادگی مجري:   مهری خلیلی  227

چگونه توانستم لکنت زبان دانش‌آموز پایه‌ی پنجم ابتدایی را بهبود بخشم؟ 230

نام و نام خانوادگی مجري:   سیّد محمد حسینی  230

چگونه توانستم محیط جذاب و شاداب برای تشویق به شرکت دانش‌آموزان در امر نماز جماعت ایجاد نمایم؟ 233

نام و نام خانوادگی مجري:   حسین اصغری مرند  233

چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی فعالیت‌های پژوهشی دانشآموزی  236

نام و نام خانوادگی مجري:   حمیده زوبین  236

چگونه توانستم مهارت اجتماعی شاگردانم را در درس مطالعات اجتماعی پایه اول عمومی بهبود بخشم؟ 239

نام و نام خانوادگی مجري:   داود چیانی شهمیری  239

چگونه توانستم فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان را در راستای فعالیت‌های هنری قراردهم؟ 241

نام و نام خانوادگی مجري:   حامد تقوی دوست   241

چگونه توانستم دانش‌آموزان كلاس پنجم را به درس رياضي علاقه‌مند سازم. 244

نام و نام خانوادگی مجري:   حسن رياضي  245

راه‌های نهادینهسازی رویکرد «پژوهش در عمل» میان دانشجو معلمان یا: «اقدام پژوهی» در خدمت «اقدام پژوهی» پژوهی در میان معلمان  246

نام و نام خانوادگی مجري:   حسین تاران  246

چگونه توانستم میزان مطالعه کتابهای غیردرسی دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه صدیقه (س) نمین را افزایش دهم؟ 250

مجري: فريبا حسين زاده نمين  250

چگونه توانستم مشکل م. ع را در درس املا رفع کنم  253

نام و نام خانوادگی مجري:   مرضیه السادات حسینی فرجی  253

ترس و گریز از مدرسه 254

نام و نام خانوادگی مجري:   حکیم زاده اردکانی عصمت   254

چگونه می‌توانیم با تغییر کار برگ دبیران و اصلاح نمره دهی ارزشیابی مستمر عملکرد دانش‌آموز و معلم را بهبود بخشیم؟ 256

نام و نام خانوادگی مجري:   حلیمی فهیمه 257

چگونه توانستم اختلال ریاضی و اضطراب ناشی از آن را در دانش‌آموزانم بهبود بخشم؟ 260

پژوهش گر: احمد قلی زاده 260

بررسی راه‌کارهایی برای افزایش همکاران به بخشنامه‌های ارسالی  262

نام و نام خانوادگی مجري:   حمید قلعه کاهی نیل آباد 262

چگونه توانستم دانشآموزانم را به درس ریاضی علاقهمند سازم؟ 265

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: حمیده محمدزاده 265

چگونه توانستم مشکلات هیجیکردن کلمات توسط دانشآموز را حل کنم. 267

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: حمیده نادری قاضیخوانی، انسیه آفتابی حرسینی  267

چگونه میتوانم رایانه را به کودکان کمتوان ذهنی دوره ابتدایی و یک دانشآموز معلول CP آموزش دهم؟ 269

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: حوله کیان فرناز 269

چگونه توانستم مشكل رياضي دانش‌آموزانم را در زمينه حل مسئله و اشكال هندسي را حل كنم? 271

نام و نام خانوادگی مجری: خدیجه آدرس   271

چگونه توانستم برخی از مفاهیم علوم تجربی را با فرایند آزمایشات جذاب کوتاه و ساده تبدیل کنم ؟ 274

نام و نام خانوادگی مجري:   جمیله رودچی/خدیجه رودچی  274

چگونه توانستم صرف و نحو را در دانشآموز کم توان ذهنی پایهی چهارم ابتدایی بهبود بخشم؟ 277

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: خدیجه ریاحیفر  277

چگونه مي‌توانم مهارت خواندن دانش‌آموزان اول راهنمايي را در درس زبان انگليسي افزايش دهم؟ 279

نام و نام خانوادگی مجري:   خدیجه نیازی سرابی  279

چگونه می‌توانم گرايش دانش‌آموزان پايه سوم راهنمايي دخترانه حضرت زينب(س) را به نماز جماعت مدرسه افزايش دهم؟ 282

نام و نام خانوادگی مجري:   خديجه شهباز 282

چه گونگی ارتقاء به‌کارگیری فرایند تفکر در مسائل ریاضی پایه پنجم؟ 286

نام و نام خانوادگی مجري:   خلیلی مهدی و دیگران (گروه تلاش گران ). 286

چگونه توانستم با استفاده از روش‌های خلاقانه یادگیری املا را در دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی دبستان پسرانه شاهد ناحیه 2 کرمان اثربخش نمایم ؟ 290

نام و نام خانوادگی مجري:   جمیله دارابی  290

چگونه می‌توانم ارزش‌یابی مستمر درس حرفه‌وفن را در کلاس جذاب تر کنم؟ 293

نام و نام خانوادگی مجري:   اعظم دالوند  293

چگونه توانستم ضعف درسی سمیه را بهبود بخشم؟ 295

نام و نام خانوادگی مجري:   توران دهقانی  295

چگونه توانستم با تقویت برنامه معلم پژوهنده جایگاه پژوهشی در آموزش و پرورش بابلسر را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا بدهم؟ 298

نام و نام خانوادگی: ذبیح پور 298

چگونه توانستم بااستفاده از روش‌های تلفیقی دانش‌آموزان گروه تلاش را به کسب رتبه اول مسابقات عملی علوم آزمایشگاهی شهرستانی پایه دوم راهنمایی ارتقاءدهم ؟ 301

نام و نام خانوادگی مجري:   راحله هوشيار 301

چگونه توانستم با استفاده از روش‌های تلفیقی دانش‌آموزان گروه تلاش را به کسب رتبه اول مسابقات علمی علوم آزمایشگاهی شهرستانی پایه دوم راهنمایی ارتقاء دهم  302

نام و نام خانوادگی مجري:   راحله هوشیار - شهربانو بخشی  302

چگونه مي‌توانم روش رسم نمودار توزيع درجه دوم (سهمي) را به دانش‌آموز روشندل آموزش دهم؟ 304

نام و نام خانوادگی مجري:   رباب افشاري، مريم رشتچي  304

چگونه توانستم دقت و توجه دانش‌آموز بيش‌فعال را در كلاس درس افزايش دهم؟ 306

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا رستمي اسدآبادي  306

چهگونگی کیفیت‌بخشی فعالیت های خارج از کلاس مرتبط با درس علوم تجربی  308

پژوهش گر: رضا رضازاده 308

چگونه توانستم مشکل وارونه نویسی «مراد» را بهبود بخشم؟ 310

پژوهش گر: رضا نامنی  310

حل مشکل اختلال نوشتاری در دانشآموزان کم توان ذهنی پایه اول دبستان (اختلالهای دست نویسی) 312

نام و نام خانوادگی مجري:   رقیه حسن زاده،مژده انال جوادی، نهضت نریمانی  312

افزایش علاقه دانش‌آموزان برای شرکت در المپیاد ریاضی پایه دوم راهنمایی  314

نام و نام خانوادگی مجري:   رضا حق وردی  314

چگونه توانستم یادگیری دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی عشایری دخترانه حضرت سکینه(س) را در درس ریاضی با بهره‌گیری از محتوای الکترونیکی بهبود بخشم؟ 316

نام و نام خانوادگی مجري:   رقیه خمسه 316

چگونه توانستم با استفاده از اقدام پژوهی میزان موفقیت دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان بوشهر در المپیاد های علمی را بهبود بخشم؟ 317

مجري: رقیه زراعتی ایده لو  317

چگونه توانستم مهارت تمركز و انگيزه تحصيلي دانش‌آموزان اُتيسم را بهبود بخشم؟ 319

مجري: رقيه سادات جمشيدي  319

چگونه توانستم مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای دربند را متنوع و شاداب نمایم؟ 322

پژوهش گر: رقیه قزل وند  322

چگونه توانستم اختلال رفتاری «سحر» و فرایند یاددهی- یادگیری را در او اصلاح کنم؟ 324

نام و نام خانوادگی مجري:   روح‌الله پناهنده 324

چگونه توانستم آب ريزش دهان دانش‌آموز دختر پايه سوم ابتدايي را كاهش دهم؟ 327

نام و نام خانوادگی مجري:   خديجه رياحي فر  327

چگونه توانستم دانش‌آموزان کلاس پنجم را به درس ریاضی علاقه‌مند سازم ؟ 328

نام و نام خانوادگی مجري:   حسن ریاضی  328

چگونه توانستم دانشآموزان کلاس دوم راهنمایی را به یادگیری واحد برق و الکترونیک درس حرفه و فن علاقهمند سازم؟ 330

مجري: زهرا زنگي  330

چگونه توانستم میزان خلاقیت دانشآموزانم را در درس حرفه‌وفن افزایش دهم  333

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا زنگی  333

فعال‌سازی کمیته پژوهشی اداری آموزش‌وپرورش شهرستان بندر انزلی از طریق آموزش کارکنان  335

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا صاحب کشاف   335

چگونگی ترغیب دانشآموزان و همکاران به استفاده از فناوری اطلاعات. 338

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: زهرا مهدی عراقی  338

چگونه توانستم عزت نفس تحصیلی دانش‌آموزان را در پایه ششم ابتدایی افزایش دهم؟ 340

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا نصیری  340

چگونه توانستیم مدرسه ای شاد بسازیم؟ 342

نام و نام خانوادگی مجري:  زهره نظمی، سمیه ملکی، حوریه بابایی  342

چگونه توانستم در درس شهید راه حکمت، مفاهیم فلسفی همچون دیالکتیک و سایر مفاهیم را از طریق بازی نقش و یادگیری فعال به دانش‌آموزانم در پایه سوم متوسطه ) دبیرستان شهید بهشتیشهرستان فیروزکوهروستای امیریه (آموزش دهم. 344

نام و نام خانوادگی مجري:   زیاری مهرداد 344

چگونه مهارت پرسشگری را در دانشآموزان کلاس چند پایه تقویت نمودم؟ 346

نام و نام خانوادگی مجري:   زینب رحمانی  346

چگونه توانستم ضعف درسی دانش‌آموزان را برطرف کنم؟ 348

نام و نام خانوادگی مجري:   زینت تدین سرند  348

چگونه توانستم با استفاده از روش فکر و لپی اضطراب امتحان علوم را در «رسول» کاهش دهم؟ 351

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: سبحان اطاعتی  351

راهکارهای همگام کردن اولیا با رویکردهای نوین آموزشی در جهت ارتقا و پیشرفت تحصیلی فرزندان  353

نام و نام خانوادگی مجري:   ستاره حیدری  353

چگونه توانستم دست‌نویس دانش‌آموز دختر پايه آمادگي را در سال تحصيلي 92-91 تقويت كنم  355

نام و نام خانوادگی مجري:   سحر وجداني  355

چگونه توانستم دقت و توجه دانش‌آموز بيش‌فعال را در كلاس درس افزايش دهم؟ 357

نام و نام خانوادگی مجري:   زهرا رستمي اسدآبادي  357

چگونه توانستم به وسیلهی ورزش زورخانهای دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشگاه استثنایی شهید خدایی را به ورزش علاقهمند کنم؟ 359

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: سعید احمدی  359

چگونه توانستم دانش‌آموزان سال اول دبيرستان نجمه را به درس شيمي علاقه‌مند سازم؟ 362

نام و نام خانوادگی مجري:   سعيده يونسي  362

چگونه توانستم برخی از اختلالات رفتاری دانشآموزان را بهبود بخشم؟ 364

پژوهشگر: سکینه داوری  364

چگونه با اجرای طرح داوران نوجوان مهارت‌های عملی را در دانش‌آموزان کلاس سوم راهنمایی افزایش دادیم  367

نام و نام خانوادگی مجري:   سکینه سبک‌دست/ سهیلا راستین  367

چگونه توانستیم با کاربرد محتوای الکترونیکی اختلال نوشتن دانش‌آموز پايه دوم ابتدايي را بهبود بخشیم ؟ 370

مجري: سكينه عباسي حبشي  370

چگونه توانستم مشکلات تعدادي از دانش‌آموزان پايه پنجم دبستان شهيد اسد اله پازوكي را در درس املا بهبود بخشم؟ 373

نام و نام خانوادگی مجري:   مريم سیل سپور 373

چگونه توانستم عادت ناخن و لب جویدن یکی از دانش‌آموزانم را بر طرف نمایم؟ 375

نام و نام خانوادگی:  مهناز سلیمانی  375

چگونه توانستم مهارت قیچی کردن را در دو دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی مدرسه استثنایی صالح ین اسلام‌شهر بهبود بخشم  378

نام و نام خانوادگی مجري:   سمیه بیگدلو  378

چگونه توانستم با تلفیق 4 مهارت زندگی، مدیریت رفتار فردی و اجتماعی دانشآموزان را ارتقاء بخشم. 380

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: سوسن محمودی  380

بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان پایه اول راهنمایی مدرسه ظهیری. 383

پژوهش گر: سهراب باباخانی  383

چگونه توانستم ضمن افزايش آگاهي دانش‌آموزان در رابطه با مسئله مربوط به آنان را به مشاركت فعال در اجراي بهتر طرح ملي داناب ترغيب كنم؟ 384

نام و نام خانوادگی مجري:   سهيلا حبيبي  384

چگونه توانستم ضعف دراملا و پيامدهاي ثانويه آن(اضطراب و كاهش اعتماد به نفس) دانش‌آموز(ت-د) را در پايه دوم بهبود ببخشم ؟ 386

نام و نام خانوادگی مجري:   سهيلا كريمي پاشاكي  386

چگونه توانستم با افزايش توجه و تمركز نيما و عليرضا به كمك رايانه (محيط Word) سطح آموزشي (دروس فارسي و املاء) آن‌ها را بهبود و ارتقاء ببخشم؟ 389

نام و نام خانوادگی مجري:   سهيلا متوسلي  389

کاهش انزواطلبی و افزایش اعتماد به نفس در دانشآموز دختر پایهی سوم ابتدایی (دارای معلولیت جسمی و ذهنی) از طریق رایانه. 392

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: سهیلا میرزا یعقوبی  392

راه‌های جذب، تداوم و استمرار و مشارکت دانشآموزان به شرکت در نماز جماعت آموزشگاه. 394

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: سهیلی مهوش   394

حل مشکل ناخن جویدن یکی از دانش‌آموزان پایه دوم راهنمایی  396

مجري: سیده خدیجه موسوی  396

چگونه توانستم با استفاده از تدریس مبتنی بر روشهای نوین اختلال خواندن دانشآموزان پایه اول را حل کنم؟ 399

نام و نام خانوادگی مجري:   سید علی اکبر مرتقضی امامی  399

چگونه توانستم پرخاشگری،بی نظمی و بدخطی يکی ازدانش‌آموزان کلاسم راکاهش دهم؟ 401

نام و نام خانوادگی مجري:   سيده فاطمه ميرسعيد قاضی  401

چگونه توانستم با استفاده از آزمون پرلز سوادخواندن دانشآموزانم را توسعه دهم؟ 404

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: شقایق بهاری  404

بررسي تاثيررفتار والدين در ايجاد انزواطلبي وكم رويي دانش‌آموز وايجاد تغيرات رفتاري مثبت   406

پژوهش گر: زكيه شنب غازاني  406

چگونگی افزایش علاقهمندی دانشآموزان پایه اول دبستان به درس ریاضی و انجام فعالیت‌های عملکردی آن  408

پژوهشگر: شهربانو بیگم سجادی  408

چگونه توانستم اختلال نوشتن نرگس، دانش‌آموز سال اول راهنمایی را بهبود بخشم؟ 410

نام و نام خانوادگی مجري:   صغرا شهرکی  411

چگونه میتوانم توانایی حفظ آیهالکرسی را در بین دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی مدرسه خود را ارتقا بخشم؟ 412

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: شهلا بیاتزاده(پژوهنده اصلی)، سید رباب سیصد و معصومه امین افشار 412

چگونه میتوانم مشکل رفتار پرخاشگرانه ایلیاد را در کلاس اول ابتدایی برطرف کنم؟ 414

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: شهین حسنپور شاطر  414

چگونه توانستم توانایی يادگيري رياضي دانش‌آموزان کلاس پنجم را با مشارکت گروهي،اجرای الگوی ام.ام.اس و ...بهبود بخشم؟ 416

نام و نام خانوادگی مجري:   شیده مهدی زاده 416

ﭼﮔونه توانستم مشكل رياضى تعدادی از دانش‌آموزان كلاس ششم ابتدايى را حل كنم و آن‌ها را به این درس علاقمند نمایم؟ 419

نام و نام خانوادگی مجري:   شیر کوروش   419

چگونه توانستیم با محبت، وحدت، همدلی و توجه ارتباطی مشكل كمرويي مريم را بهبود بخشیم. 422

نام و نام خانوادگی مجري:   شیر نواز لیلا  422

چگونه توانستم دانشآموزان کلاس‌های چهارم و پنجم آموزشگاه را به کتاب و کتابخوانی علاقهمند سازم. 425

نام و نام خانوادگی مجري:   شیرین عادلی زرنقی  425

چگونه توانستم سلامت روان مادران كودكان كم‌توان ذهني را از طريق برگزاري دوره آموزش فرزند پروري مثبت افزايش دهم؟ 428

نام و نام خانوادگی مجري:   فريده صادقي  428

فعال سازی دانش‌آموزان دوره ی راهنمایی در درس علوم تجربی  430

نام و نام خانوادگی مجري:   مریم صادقی  430

چگونه توانستم با ایجاد محیطی آرام و بانشاط کیفیت مطالعه را در دانش‌آموزانم ارتقا بخشم؟ 432

نام و نام خانوادگی مجري:   صالحی علی  432

تقویت انگیزه دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی نسبت به یادگیری درس علوم تجربی با استفاده از آیات قران کریم. 435

نام و نام خانوادگی مجري:   صبورا مرشدی قاضیانی  435

ارتقا خوشنویسی دانشآموزان دخترانه راهنمایی مدرسه ابوئینژاد، کلاس اول به شیوهی الکترونیکی (یزد). 439

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: صدیقه احمدی شمسآبادی  439

چگونه توانستم اختلال خواندن دانشآموزانم را بهبود بخشم؟ 441

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: صدیقه حجازی  441

راه‌کارهای موثر درآموزش درس طراحی لباس به یک هنر جوی دیر آموز 443

نام و نام خانوادگی مجري:   صدیقه فخری وایقان  443

چگونه توانستم با استفاده از روشهای مؤثر مشکلات کارگاهی درس حرفهو فن را برطرف کنم؟ 446

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: علیشاه، صغری  446

چگونه می‌توانم نظم و انضباط را در دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی افزایش دهم؟ 448

نام و نام خانوادگی مجري:   صغری احمدی، علی صفی لو  448

نقش راهبردهای فراشناختی در بهبود فرایند یادگیری فراگیران در درس علوم اجتماعی  450

نام و نام خانوادگی مجري:   صغري هاديان  450

افزایش مهارت صحیح گرفتن قلم در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی به روش هنر درمانی. 454

نام و نام خانوادگی مجري:   صفری کاکرودی  454

چگونه می‌توان مشکل شب ادراری مهتاب را برطرف کرد؟ 457

نام و نام خانوادگی: صیادی نصرت الملوک   457

چگونه توانستم مشکلات املایی دانش‌آموزان را رفع یا کاهش دهم؟ 459

نام و نام خانوادگی مجري:   طاهر اصلانی  459

راهکارهای ترغیب همکاران آموزشگاه به شرکت در شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده 463

نام و نام خانوادگی مجري:   طاهره علی آبادی بیدگلی  463

چگونه توانستم مهارت خواندن و درک مفاهیم درس زبان خارجه را در دانشآموزان پایه دوم راهنمایی تقویت کنم  466

نام ونام خانوادگی مجری: طاهره پاشا 466

چگونه توانستم زنگ تفريح شاد و با نشاطي را براي دانش‌آموزان دخترانه ام‌البنين (س) در سال تحصيلي 92-91 برقرار سازم 470

نام و نام خانوادگی مجري:   طاهره كريمي  470

راه‌حل‌های به حداقل رساندن نارسا نویسی  472

نام و نام خانوادگی مجري:   عادل ضربی  472

چگونه اضطراب امتحان سعید را کاهش دادم؟ 474

نام و نام خانوادگی مجري:   عادل قلی نژاد 474

چگونه توانستم با بهکارگیری راهبردهای مؤثر، یادگیری و یادداری دانشآموزان سال سوم راهنمایی را در درس عربی افزایش دهم. 478

نام و نام خانوادگی مجري:   عادله کر  478

چگونه توانستم با استفاده از كاربرد تكنولوژي آموزشي، روابط انساني دانش‌آموزانم را بهبود بخشم  481

نام و نام خانوادگی مجري:   عباس پور زینب   481

چگونه توانستم دانش‌آموزانم را به انجام فعالیت‌های ورزشي تشويق كنم ؟ 484

مجري: سيده مريم علوي  484

چگونه توانستم نظم را در بین دانشآموزان کلاس چهارم دبستان خوش رفتار تقویت کنم؟ 486

نام و نام خانوادگی مجري:   عصمت مشهدی آقاجانی  486

چگونه توانستم به دانش‌آموزم در رفع ناخن جوی کمک کنم؟ 488

نام و نام خانوادگی:  عسگری نسرین  488

چگونه توانستم موجبات علاقه و پیش رفت دانش‌آموزانم را در درس زبان انگلیسی فراهم آورم؟ 490

پژوهش گر: عصمت ارغوان  490

چگونه توانستم میزان غیبت هنرجویان را کاهش دهم؟ 492

نام و نام خانوادگی: لیلا عطایی  492

چگونه دانشآموزان را به فعالیت‌های آزمایشگاهی و عملی در پژوهشسرای دانشآموزی میانه علاقهمند کردم 495

نام و نام خانوادگی مجري:   علی هدایتی  495

چگونه توانستم با استفاده از روش‌هاي فعال توانايي دانش‌آموزان را در نوشتن انشا تقويت كنم؟ 498

نام و نام خانوادگی مجري:   مليحه علي‌پور 498

چگونه توانستیم کمیت و کیفیت اقدام پژوهی همکاران آموزش و پرورش ناحیه یک قم را افزایش دهیم ؟ 500

نام و نام خانوادگی مجري:   علی طالبی - مریم طلوعی  500

چگونه توانستم با استفاده از تولید محتوای الکترونیکی روند یادگیری مهارتهای هنرجویان کاردانش را بهبود بخشم. 503

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: علی فتحالهی  503

چهگونگی کاهش افت تحصیلی دانش‌آموزان دوره راهنمایی و متوسطه با استفاده از راه‌کارهای مدرسه محور. 505

پژوهش گر: علی قاسمی  505

چگونه توانستم با استفاده از روشهای مؤثر مشکلات کارگاهی درس حرفهو فن را برطرف کنم؟ 507

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: علیشاه صغری  507

چگونه توانستم با راهکارهای خلاقانه وضعیت نابسامان دبستان نصر را بهبود بخشم؟ 509

نام و نام خانوادگی مجري:   مهدی علیاری  509

چگونه توانستم خلاقیت وتوانایی دانش‌آموزان رادردرس هنرپرورش دهم؟ 511

نام و نام خانوادگی مجري:   علیرضا تقوی دوست   511

چگونه توانستم به دانشآموز پایه چهارم دبستان که حتی قادر به خواندن و شناختن الفبا نبود، خواندن و نوشتن بیاموزم. 514

نام و نام خانوادگی مجري:   علیرضا میرزایی  514

چگونه توانستم معلمان دبستان شاهد را به استفاده از روشهای فعال و نوین تدریس علاقهمند سازم؟ 517

نام و نام خانوادگی مجري:   علیرضا میرعرب رضی  517

چگونه توانستم مفاهیم انتزاعی و ناملموس علوم تجربی پایه چهارم را برای دانشآموزانم عینی کنم؟ 519

نام و نام خانوادگی مجري:   عماد روشن  519

چگونه توانستم با پژوهش محوری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان در درس تاريخ را بهبود بخشم؟ 522

نام و نام خانوادگی مجري:   عیسی رسولی  522

چگونه مي‌توان ضعف املانویسی دانش‌آموزم را كاهش دهم  524

نام و نام خانوادگی مجري:   غیاث‌آبادی فراهاني اعظم  524

چگونه توانستم دانشآموزان رشته صنایع شیمیایی را با قوانین و مقررات مدرسه آشناکنم؟ 526

نام و نام خانوادگی مجري:   فائزه احمدی  526

چگونه توانستم استعدادهای دانش‌آموزم را به سمت مناسب جهت دهم و شخصیت او را متحول کنم؟ 529

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه سادات ناجیان  529

چگونه توانستم دانش‌آموزان كلاس اول دبستان خوش‌رفتار را به انجام تكاليف درسي ترغيب نمايم. 533

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه بهروزي راد 533

چگونه می‌توانم با روشهاي تشويقي ارزشيابي توصيفي كيفي ايجاد انگيزه براي يادگيري در دانش‌آموزان را بهبود ببخشم؟ 535

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه جاویدی جوقان  535

چگونه از پوسیدگی دندان 6 در دانش‌آموزان پایه اول پیش گیري کنیم  539

پژوهشگر : فاطمه رفیعی  539

چگونه میتوانم به ایجاد مدرسهای پویا با فضایی شاد و زیبا و دانشآموزی شاد بپردازم. 553

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: فاطمه سلطانی  553

راهكارهايي براي ایجاد انگیزه و اشتياق به درس شيمي در دانش‌آموزانم. 556

مجري: فاطمه کارگر زاده 556

چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانشآموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم. 559

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه میرزا زاده و همکاران  559

چگونه می‌توانم با بهره گیری از کلاس آموزش خانواده به والدین دانش‌آموزان ناشنوا کمک کنم تا در حل مشکلات آموزشی و تربیتی فرزندانشان به مشاور مجتمع مراجعه نمایند ؟ 562

نام و نام خانوادگی مجري:   فخرالسادات یوسفی طبایی  562

چگونه توانستم به پیشرفت تحصیلی رقیه کمک کنم؟ 565

نام و نام خانوادگی مجري:   فرخنده حسینی  565

راهکارهایی برای بهبود وضعیت املایی سه نفر از دانشآموزان کلاس اول دبستان. 567

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: فرزانه عباسی آزاد 567

تلفیق درس هنر با دروس پایه دوم ابتدایی  570

نام و نام خانوادگی مجري:   فرشته رزم 570

چگونه توانستم تفاوت دو حرف «D وB» را به دانشآموزانم بشناسانم؟ 572

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: فرشته رضایی  572

چگونه توانستم مشکل شب ادراری شبنم را با روش الگوی نظم بهبود بخشم؟ 575

مجري: فروغ السادات کارگر، مینا ریختهگر  575

چگونه توانستم دانشآموز پایهی پنجم ابتدایی را به درس ریاضی علاقهمند نمایم؟ 577

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: فریال صداقت   577

آموزش، چرا تنبیه؟ سنگ، شن و کلاه معجزه ی کلاس من. 579

نام و نام خانوادگی مجري:   فریبا حسین پور جمشیدی  579

راههایی جهت تقویت املا دانشآموزان پایه دوم با استفاده از شیوههای نوین تدریس. 582

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: فریبا ناسوتی  582

چگونه توانستم دانش‌آموزان کلاس سوم راهنمایی را به درس انشاء علاقه‌مند کنم؟ 585

نام و نام خانوادگی مجري:   فریده بهمنی  585

چگونه توانستم علاقه اوليا دانش‌آموزان پايه آمادگي را براي حضور مرتب فرزندانشان در آموزشگاه افزايش دهم؟ 587

نام و نام خانوادگی مجري:   فريده حیدر زاده 587

تأثیر شاداب سازی فضای فیزیکی مدرسه بر پیش رفت تحصیلی و روحیات دانش‌آموزان  588

نام و نام خانوادگی مجري:   فریده منجزی  588

شناسایی علل اضطراب برخی از دانش‌آموزان از درس ریاضی و نا توانی آنان در حل مسئله و به‌کارگیری به منظور رفع این مشکل  591

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا فلاح  591

چگونه توانستم از طريق تلفيق بازي با روش‌هاي درماني اختلال ديكته نويسي دانش‌آموز داراي اختلال در توجه و تمركز ADD را بهبود بخشم؟ 594

مجري: فهيمه آرين/ زهرا منصوريان  595

چگونه با روشهای ترمیمی اختلال یادگیری(نارسا نویسی) دانش‌آموز بهبود یافت؟ 597

نام و نام خانوادگی:: فهیمه عاصمیان  597

چگونگی رفع اختلال خواندن و نوشتن اعداد دو رقمی نرگس    600

نام و نام خانوادگی مجري:   نیره فیروزی فر  600

چگونه توانستم علاقه دانش‌آموزان را به درس فلسفه بیشتر کنم؟ 602

نام و نام خانوادگی مجري:   قادر میرزایی  602

افزایش نشاط دانشآموزان سال اول متوسطه دبیرستان دکتر شریعتی لات لیل در زنگ ورزش از طریق احیای بازی‌های سنتی و بومی محلی. 605

نام و نام خانوادگی مجري:   قاسم عوضخواه 605

چگونه توانستم دودستگی موجود در بین دانش‌آموزان کلاس دوم راهنمایی را به وحدت و همیاری بین آنان تبدیل کنم؟ 607

نام و نام خانوادگی مجري:   فاطمه قهرمان پور 607

مدلی برای بهبود ترسیمهای هندسی دانشآموزان (کوششی که به اختراع ابزاری به نام «نیمساز» انجامید). 609

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: کامران شاهولی کوهشوری  609

افزایش رغبت دانشآموزان پایه پنجم به درس هنر، مبحث نقاشی از طریق هنردرمانی  612

نام و نام خانوادگی مجري:   کبری حسن دوست   612

چگونه توانستم نمرات املای دانشآموزان پایهی سوم راهنمایی مدرسه کوثر را افزایش دهم؟ 615

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: کلثوم حسنخانی  615

آیا می‌توانم با استفاده از قوانین مکتوب و نمره مستمر انضباط مشکلات رفتاری و آموزشی دانش‌آموزانم را در پایه دوم راهنمایی کاهش دهم؟ 618

نام و نام خانوادگی مجري:   احمدی کوچ سرایی  618

چگونه ميتوانم مشكل كمرويي دانشآموزم را حل نمايم؟ 620

نام و نام خانوادگی مجري:   كوكب سادات حسيني  621

چگونه توانستم مشكل املايي مهدي دانش‌آموز كلاس جهارم ناطق نوري را حل كنم ؟ 624

مجري: كريم الهي زهره 624

فعال سازي دانش‌آموزان رشته ي كار و دانش در درس زبان فارسي 2  627

مجري: رسول كوهي  627

ایجاد رغبت در دانش آموران کلاس پایه سوم راهنمایی در مدرسه کوثر لنگرود و یادگیری در ریاضی از طریق رفع اضطراب (سال تحصیلی 91-90 ) 631

نام و نام خانوادگی: گلشن پور مرضیه 631

فعال‌سازی شورای دانش‌آموزی مدرسه راهنمایی شهید شریفی اطاقور در برنامه‌ی آموزشی و تربیتی با استفاده از ایده مدیریت مشارکتی  632

نام و نام خانوادگی مجري:   گوهری فخرالدین گوهری  632

چگونه میتوانم سطح پژوهش مدرسهام را ارتقاء دهم و میزان مشارکت همکارانم را در طرح اقدامپژوهی افزایش دهم؟ 635

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: لادن خدابنده و همکاران  635

چگونه می‌توانم یادگیری مفهوم ساده، مشتق و مرکب را در دانش‌آموزان دوم راهنمایی بهبود بخشم؟ 638

نام و نام خانوادگی مجري:   لولاگری، رباب   638

اصلاح ضعف حرکتی یکی از دانشآموزان پایه اول ابتدایی. 640

نام و نام خانوادگی مجري:   علیرضا یاوری کلور 640

چگونه توانستم با استفاده از راهبرد هاي فراشناختي مشكل نارسا خواني دانش‌آموزم را درمان كنم؟ 643

نام و نام خانوادگی مجري:   ليلا بخشنده كلاريجاني  643

چگونه توانستم با استفاده از روش تدريس پودمانی در فعاليت‌های آزمايشگاهی میزان یادگیری دانش‌آموزان دخترکم‌توان ذهنی دوره متوسطه را در درس علوم‌تجربي و بهداشت بهبود بخشم؟ 647

نام و نام خانوادگی مجري:   ليلا بریری  647

چگونه توانستم از طریق احیای پژوهش سرای دانش‌آموزی منطقه شانزده نگرش نوین به پژوه دانش‌آموزی را ایجاد کنم؟ 650

نام و نام خانوادگی مجري :   لیلا سلیقه دار 650

علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به درس شیمی. 652

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا قلمبر درزفولی  652

چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب سمیه را بهبود بخشم ؟ 654

مجري: ليلا لطفي  654

چگونه توانستم با اجرای طرح پژواک دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهرستان اسدآباد را به پژوهشسرای دانشآموزی علاقهمند کنم؟ 658

نام و نام خانوادگی پژوهشگر: لیلا محمودی  658

چگونه توانستم مهارت حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان کلاس اول راهنمایی را ارتقا بخشم؟ 660

نام و نام خانوادگی مجري:   لیلا مردادی  660

چگونه توانستم با ایجاد خود پنداره مثبت اضطراب و افسردگی پی نار را از بین ببرم؟ 662

نام و نام خانوادگی مجري:   محبوبه شرحی لاله 663

چگونه توانستم دانش‌آموزان دوره ابتدایی را به درس تربیت‌بدنی علاقه‌مند کنم؟ 665

نام و نام خانوادگی مجري:   محبوبه طالبی  665

چگونه توانستم اضطراب و پرخاش گری یکی از دانش‌آموزان کلاسم را در حد چشم گیری کاهش دهم؟ 666

نام و نام خانوادگی مجري:   محبوبه نصیر آبادی  666

چگونه توانستیم شركت در برنامه هاي اعتقادي (نماز جماعت) را در بين دانش‌آموزان پايه پنجم دبستان پسرانه شاهد نهادينه سازيم؟ 668

مجري: محسن مولاپناه / توحید تقدیسی  668

چگونه توانستم دانش‌آموزان را به مطالعه و کتاب‌خوانی علاقمند کنم؟ 671

نام و نام خانوادگی مجري:   محمدصادق فیروز