جلسه بررسی و تحلیل چگونگی طراحی و اجرای آزمون درس زبان انگلیسی پایه دوازدهم و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای طراحی و اجرای آزمون در سالهای آتی در پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش برگزار شد.
با عنایت به شرایط برگزاری آزمون نهایی درس زبان انگلیسی پایه ۱۲در تیرماه سال جاری که موجب نگرانی تعدادی از معلمان و دانشآموزان و والدین آنها شد و به منظور بررسی ابعاد موضوع جلسهای در روز سهشنبه مورخ 1399/05/21 از ساعت 10 تا 12:30 در سالن جلسات پژوهشگاه و با حضور اعضای هیئتعلمی و کارشناسان مرتبط پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش در حوزه آموزش زبان انگلیسی، صاحبنظران و اساتید برجسته دانشگاه، نماینده انجمن اساتید زبان انگلیسی و نماینده گروههای آموزشی درس زبان انگلیسی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور و مشارکت فعال مدعوین محترم و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد دو تن از میهمانان نیز از طریق ویدئوکنفرانس مطالب خود را مطرح نمودند.
شرکتکنندگان در این نشست ضمن استماع نکات و مسائل مطرح شده توسط مسئولین محترم مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به طرح دیدگاهها و بیان نظرات کارشناسانه و تخصصی خود و بررسی ابعاد مختلف موضوع و تحلیل شرایط موجود پرداختند و باهدف بررسی و تحلیل چگونگی طراحی و اجرای آزمون درس زبان انگلیسی پایه دوازدهم و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای طراحی و اجرای آزمون در سالهای آتی بر لزوم برگزاری جلسات بعدی در خصوص دستیابی به راهکارهای کاربردی و عملیاتی با رعایت تمامی ضوابط حاکم بر موضوع حائز اهمیت طراحی سؤال تأکید کردند.
خبر مشروح این نشست متعاقباً تقدیم خواهد شد.